skärpning!

Nu har jag precis tryckt i mig lite lunch..Det skulle jag inte ha gjort, ävenfast jag var jätte hungrig! Föratt jag MÅSTE sluta äta, jag har gått upp så mycket i vikt och tappat greppet totalt om min kropp :O INTE BRA! Man vill ju ha denhär slimmade kroppen, jag tycker det är snygg att vara jätte smal. So here I come! jag ska försöka mig in på bantning, sen hur det gå det får vi vänta och se.

Igår skrev jag ju att jag och mamma skulle åka och köpa skor till mig. Så blev det, vi bar oss av till Farsta Centrum efter jobbet och började gå runt där. Vi mötte upp pappa där också, och jag hittade ett par klockrena stövlar från Nilson för 1299 :- hur fina som helst! Pappa var på att köpa dom till mig men mamma var lite tveksam för att dom kanske inte skulle behålla värmen i vinter. Så det blev inga!! ÅHOOOHA vad sur jag blir! för jag ville värkligen ha dom. Så vi åkte ifrån Farsta med 0 påsar i händerna. Men jag ska tjata lite på mor min så kanske hon ger sig :)
I hope so!

Men nu ska jag fortfsätta jobba. Eller jobba och jobba, det finns ingenting för mig att göra längre. Rätt skönt faktist, för det ända jag gör är att sitter vi datan och känner hur kontot fylls med lite stålar. I LIKE!
Grow rich, stay rich!

Kommentarer
Postat av: min3lli

BANTAR DU SÅ DÖDAR JAG DIG, SNORUNGE!
du är skitsnygg.

2007-11-02 @ 13:13:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0