såååå efterlängtat!

Ååååh så är det äntligen lov! det är super skönt..och har värkligen vart efterlängtat, skojar inte!
Skoldagen har vart som ingen annan, förutom att Emma min vänn kanske inte hade sin bästa dag idag. Utan ramlada omkull två gånger i skolan, jag skrattade så tårarna sprutade (haha) jag garvar fortfarande när jag tänker tillbaka hur det såg ut, en riktigt "kalle anka" vurpa! Generad blev hon inte heller utan bara tog sig på rumpan där hon gjort sig illa och skrattade med oss.

Kan det bli bättre än att det är fredag också? nej! Men min fredags kväll ser inte så speciell ut, utan jag ska ha min första serie match mot Segeltorp (för alla som inte visste så spelar jag hockey) kanska sent ikväll. Så vi får hoppas att det går kanon! Efter den brukar jag har rätt mycket mjölksyra i benen så då vill jag helst bara gå hem och lägga mig o soffan och äta massa onyttigt, men jag har lovat emelie min bästa vänn att chilla lite lungt hemma hos henne så vi får se hur det blir med det. Men den ser inte så fartfylld ut iallafall.

På lovet ska jag jobba 3 dagar på mammas jobb och resten av veckan bara sova ut på mornarna och ta dagen som den kommer. Så fylls kanske kvällarna med lite mera liv? vem vet. Vad ska du göra på lovet, något tips?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0