Nytt! Me like

Äntligen har jag fixat till designen! Jag är urnöjd..Bara för att jag fixade till allting på egenhand 8-|. ME LIKE!
Har man ingenting annat för sig här i skolan är det bara att mixtra till med något, och då var det bloggen som fick offra sig den här gången..också! Men det blev riktigt bra. Så nu kan jag äntligen börja uppdaterna mig, det ska bli ett nöje. Riktigt roligt!

Igentligen har jag Svenska lektion, jag fick tilllåtelse att gå till datasalen och skriva klart mitt repotage som igentligen redan var klart  *busigt* ..eller inte!
Jag längrat bara tills det ska blir lunch, jag är riktigt riktigt hungrig. Men maten som serveras suger, Chilicorn carne *urk!* jag har aldrig vart riktigt förtjust i det..men men!

Jag ska berätta lite om går dagen. Jag mötte Sean vid Time i centrum och vi åkte hem till mig, la oss i sängen och slocknade direkt. Vi vaknade ca 2 timmar senare, faktist riktigt skönt efter en jobbig skol dag. Vi låg kvar i sängen en stund efter vi hade vaknat, sen drog vi ut och träffade några vänner. Ingenting var olikt mot dom andra dagarna.


Nu är det lunch time, (efter längtat, NOOOT!) skriver mera senar. bye!


Kommentarer
Postat av: Karin

Hm, Isabell jag känner igen denna design? ;P

2007-10-26 @ 09:32:28
URL: http://absolutkarin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0