myspys

Efter gårdagens kväll som inte slutatde något vidare utan med ett utegångsförbud idag..Jaja det kan jag vell ta!
Men jag har iallafall haft det riktigt mysigt ikväll ändå. Jag har spenderat min kväll med Emme, som jag inte gjort på jätte länge. Jag har värkligen saknat min vänn! Men jag är jätteglad att hon är tillbaka (hjärta till henne)
Vi åkte till Time och hyrde film och köpte massa godis, sen la oss i soffan och svullade..Det var jag värd trottsallt.
Ibland är det bara riktigt skönt att bara vara hemma i myskläder och bara vara heltenkelt!

Nu är det nog dax för mig att sova också, Emme har redan somnat..hon ligger här brevid mig och snarkar, Hon är så söt när hon sover! Me like. Godnatt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0