hjälp mig

En dag utan problem. Den har bara flytit på som vanligt kan man säga. FÖRUTOM att jag hade NO prov idag om kroppens alla delar ;S ååååh det hade jag precis förträngt så det gick ingevidare..men men.


Därimot har jag lite beslut ångest...Jag vet inte vad jag ska ha för vinter jacka, jag hatar vintern! och jackor.
Men jag har i all ångest iallfall spanat runt lite i affärer och på människor och kommit fram till förslag.  




         en Canada Goose Constable parka       eller        en Canada Goose chilliwack

image9          image10



Eller kanske en helt annan, det beror på plånboken. Så det kan sluta med vad som helst.
Några förslag på någon annan snygg vinter jacka? För jag är väkligen på en desperat jackt efter en jacka!

Kommentarer
Postat av: Karin

Inte en Canada Goose chilliwack, du kommer att frysa om ditt kära lilla as och få blåskattar! :P

2007-10-26 @ 09:35:47
URL: http://absolutkarin.blogg.se
Postat av: min3lli

mellan dom där två tycker jag du ska ta en canada goose constable parka. för det första kommer frysa röven av dig i den andra, och för det andra så är det så många som har den :)

2007-10-26 @ 16:26:47
Postat av: Jennifer

kör Canada Goose Constable parka dom korta är fjortis jackor och det är inte du min lilla vän

2007-10-29 @ 12:28:07
URL: http://JenniferNordberg.blogg.se/
Postat av: madde

trevligt att vissa tycker det är en fjortis jacka. själv tycker jag den är fin på rätt person.Så jag tycker att du ska satsa på en chilliwack om du gillar den själv och inte tänka att det är en fjortis jacka. Liksom hellre goose än everest , det känner ju ännu mer FJORTIS :)

2007-10-30 @ 12:06:59
Postat av: Anonym

Kör Kort Mörkblå Så Himla Snygga :)

2007-10-30 @ 12:13:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0