utvärdering

Söndag idag då, skola imorgon..Ååh sug! Att helgerna ska gå så fort, jag fattar inte. Jag tycker att helgen borde iallafall vara på måndagar också, nej. Den här helgen har vart rätt ok, kan inte klaga.
Fredagen startade med att jag och Emelie drog till centrum efter skolan och hon chakkade en ny tröja och en pälsmössa tills kvällen sen hem till mig för 'make up'. Vi fixade oss sen åt och sen startade kvällen.
Efter Anton gick vi och hamnade i en lokal med lite folk (risigt drag) men rätt chill efter en stund.
(Emelie spydde ner våran bil efter lite för mycket dricka) på väg hem.

Lördagskvällen började jag med träning till 20.00 och sen lubbade jag upp till Izabelle som hade "fest" som var okej ibörjan men med lite lite dans. Som sedan spårade ut när päronen rullar innanför dörren.
Har man hemmafest så är man väll den som är nykter, eller? för det var inte Izabelle.

I Like! outfiten var inte så dum ifredags, jag diggar mössorna iallafall!

     

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Ouuf :) mina porrisar!

2007-11-13 @ 14:59:27
URL: http://JenniferNordberg.blogg.se/
Postat av: Lana

Fina bilder. Gillar när det är svartvit.

2007-11-14 @ 21:52:07
URL: http://lanastyle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0