tja fan

Tjena kexet sitter du här och smular? brabra..

Kom precis hem från ett skönt men jobbigt fyspass med laget. Det kommer kännas att man rört på sig imorgon, mjölksyran i benen kommer komma smygande och magmusklerna kommer ta i i skratten.
Igår hade jag match, vi torskade hårt. Hela 0-8, inte bra! Lite kan jag ta på mig skulden, för det var inte den bästa matchen jag gjort precis *suck* men det kommer nya dagar med nya chanser.

..Och sååå! börjar tjatet, om den jävla jackan! Jag vet inte vad jag ska ha för vinter jacka (det är snö och jag har ingen) Från början var det helt bestämmt att jag skulle köpa min kusins långa goose jacka för 4000 (den är knappt använd) men mammi tycker då att jag likagärna kan köpa en helt ny vilket jag kan förstå men jag MÅSTE ha en jacka nu!! så om det inte blir goose jackan har jag funderat på en Rockport med päls dom är också ruggit snygga!
Eller har du något annat tips?

Hejdå


Kommentarer
Postat av: E M M A

har hört ett rykte om att dom slutat göra Rockport jackorna, vet inte om det är sant .. men men :)

2007-11-14 @ 22:43:07
URL: http://johnnson.blogg.se
Postat av: isabell

åååh nej! va är det sant?:O

2007-11-15 @ 21:46:46
URL: http://absolutisabell.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0