B-lov

Första dagen i skolan *suck*, men det rullade på som vanligt och dagen gick ovanligt fort..jag vet inte varför men.
Lovet  var ju inte det bästa precis, men det funkade..Jag var rätt utvilad efter den här veckan.
Idag har jag haft utväklingssamtal i skolan, jag hade värkligen förväntat mig att det skulle gå SÄMST! men det gick rätt bra ändå, jag menar min mentor var snäll gämför mot alla andra utväcklingssamtal. Så nu gick jag,mamma och pappa därifrån med ett leende. Men störst var ändå mitt *småler*
Efter kilade jag och pappa in på H&M och jag köpte lite nya underlkäder osv. Pappa var ju med bara för han hade pengarna, annars skulle jag inte gå med honom (så tro ingenting annat!) så det blev en och annan godsak!

Kommentarer
Postat av: Karin

Jag tycker att det är jättepinigt att handla underkläder med farsan! Hänt en gång.. aldrig mer igen. Haha

2007-11-05 @ 23:33:14
URL: http://absolutkarin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0